lauantai 15. lokakuuta 2011

Laula mu laulu helisev hääl

Tässä toinen hieno esimerkki virolaisista taidoista. Jana Kask laulaa, lienee vuodelta 2009, mutta muut tiedot minulta taas puuttuvat. Virolaisia on niin vähän täyttämään Wikipedia kaikella tarpeellisella tiedolla.

Ma ei kuule ja ma ei näe

Mu loodud laul mu endal kuulmata nii jääb.


Laula mu laulu, helisev hääl!

Kui ma ei saa seda kuulata laula siiski

mulle.

Sinu imelist laulu keegi kuulamst vist ei väsi eal.

Ta puudutab ju iga üksiklast.

See laul, mu laul, las sinule jääb.

Sest sul on valgus, helisev hääl, et laulda

seda laulu.

Sest sul on hääl ja ma usaldan sind

su huultel lauluks muutub mu hing.

Ma kuulen sind

Lauluks ei muuda lembust keegi muu

keegi ei pane kaasa laulma mind.

Keegi ei ole tundeist lauldes nända loomutruu

ja nii

lembust ma mõistan kuuldes laulmas sind.

2 kommenttia:

RH kirjoitti...

Kauheen aikasin oot ollu musiikkia kuuntelemassa...

Yamaba kirjoitti...

Kuumuus herätti. Menin sitten uudestaan nukkumaan.