maanantai 27. heinäkuuta 2009

Heinäkuu ...

Näyttää yllättäen pahasti siltä, että heinäkuu loppuu kohta. Olen tykännyt tästä kuusta. Ehdottoman paljon. Päivät kotona kirjaa kirjoitellen tai tyttären kanssa jotain tehden, illalla puutarha-, rakennus- tai kivihommissa. Rälläkällä, ruuvarilla, lapiolla tai nuijalla, kaikista tykkään. Päivän päätteeksi rannassa uimassa. Partaa en ole ajanut pitkiin, enkä pessyt itseäni muuten kuin järvivedellä, mutta sillähän puhdistuu. Kirjasta asettui yksi luku taas muotoonsa. Pitää vielä lukea huomenna lävitse, mutta eiköhän se sitten siinä ole. 

Olen tyytyväinen, enkä halua tämän muuttuvan. Mitään muuta en halua kuin tätä. 

3 kommenttia:

Ipo kirjoitti...

Mua tuijotti tänään metrossa joku parrakas, 60-luvun radikaalin & professorin näköinen henkilö. Ihmettelen, miksi hän valitsi tuijotuskohteeksi juuri minut - olishan hänen pitänyt arvata, että mä en pidä parrasta. :D

...

Harmi tosiaan, että heinäkuu jättää meidät...

Yamaba kirjoitti...

En se ollut minä. 60-luvulla olin vielä pikkupoika, enkä näytä professorilta, vaan tavalliselta rakennusmieheltä.

Ipo kirjoitti...

Joo, en luullut partasuuta sinuksi. Tuli vaan mieleen kertoa.